IM BACK

Jag vet att jag inte har uppdaterat och ska jag vara helt ärligt så har det varit avsiktligt. Funderade på att lägga ner bloggen helt totalt men jag ser ändå att trogna läsare har stannat kvar. Kärlek till er. Hur som helst är jag tillbaka, tror jag iallafall.
Moa är här och vi ska ha vår traditionella "chill" dag. Sjukt skönt när jag och min kompis Darling höll i ett halloweenbarn-kalas igår. Gud vad barn kan skrika alltså. Har inte träffat min kära kompis Darlington på ett tag så det var verkligen uppskattat. Har saknat den bruden som bara den.
Nu ska jag och Moa fortsätta dricka cola och kolla på scooby doo, lol!



Jag, Moa och vår bästa vänn cola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0