Clinique

Igår så kikade jag in i Kicks katalogen. Det första jag såg var att MAC hade kommit till kicks. THANK GOD! Har alltid velat prova deras produkter och nu kan jag äntligen det! En annan sak jag såg var ett paketerbjudande från Clinique. Ifall man köper en foundation så får man en concealer på köpet. Jag sprang bokstavligt talat ner ifrån trappen till köket där mamma stod och bad henne köpa detta till mig eftersom hon är medlem i Kicks-club. Och nu fick jag hem det och fyfan vad bra deras produkter är. Jag har somsagt en bland-hy och det är verkligen svårt att hitta en bra foundation men denna "Clinique Super-balanced" är verkligen super-balanced! Kan verkligen rekomendera detta paketerbjudande! Dock gäller detta bara färgen 03 Ivory vilket jag tack gode Gud har.



PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0