SVERIGE.. STOP BEING SO LAME!

Asså vi i Sverige är SÅ LAMA! Kungar av Tylösan har just börjat sändas på kanal 5 och jag kollade av någon aledning på Debatten om denna serien på SVT1. Det finns alltså folk som ska anmäla kanal 5. Anledningen till detta är att kanal 5 har köpt sprit till deltagarna varav en av dem är 19. Detta säger dem klassas som langning och ska anmälas. LÄGG NER! Dessa ungdomar har gjort ett val att vara med och bara för att en del inte dricker så betyder inte detta att det är fel i att dricka. MTV sänder ett liknande pogram "Jersey Shore" vilket är ännu värre och det är alltså okej eftersom det är i USA. Sverige är så tråkiga.....!! Jag tycker detta pogramet är as kul och ifall deltagarna inte känner sig uttnyttjade osv så är det vell självklart att det ska sändas. Vill föräldrarna inte att ungdomar ska ta efter detta beteendet så förbjud era barn att se på det men låt oss som faktiskt tycker sånna här pogram är underhållande titta på det! Fyfan.. om detta förbjuds så tänker jag fan överväga att flytta ifrån detta tråkiga land som bara är fullt med massa tabu och mesiga försök att neka till alkohol och fest.





Här är debatten:

http://svtplay.se/t/103450/debatt

debatten om Kungar av Tylösand börjar ca 20 min in

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: ronja

sv; tack och detsamma! :)



och jag håller fullständigt med dig när det gäller detta. tycker man inte det är ett lämpligt program kan man byta kanal eller blunda.

2010-09-25 @ 17:07:48
URL: http://ronjaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0